czwartek, 20 października 2022

Ślubny komplet - kartka i pudełko na trunek

 Dziś radosna, ślubna twórczość z kolekcji Paper Haeven - Złote Sny. Uwielbiam tę kolekcję i kocham pracować na tych papierkach. Okazało się, że na zaproszeniu ślubnym Nowożeńcy mieli podobne motywy do tych z kolekcji Złote Sny. Ucieszyłam się przeogromnie. Zobaczcie, jakie efekty tym razem udało mi się wyczarować. Zapraszam :)


Najpierw karteczka, którą zapakowałam w przestrzenną kopertę zamykaną na sznureczek i ćwiek. Rozmiar kartki jest malutki, ponieważ cała koperta musiała zmieścić się w opakowaniu na alkohol :)




w środku kartki miejsce na życzenia i na pieniądze


Opakowanie na wino jest bogato ozdobione:










Komplecik pojechał już na Sycylię (tam odbył się ślub) i mogę spokojnie pokazać tu zdjęcia. Trochę się obawiałam, jak komplecik przetrwa pakowanie do bagażu i lot samolotem, ale mam nadzieję, że się udało :)
Oprócz tego kompletu zrobiłam jeszcze dwie kartki na ten sam ślub, ale te kartki pokażę w kolejnym poście.
Tymczasem trzymajcie się ciepło i do następnego napisania

Pozdrawiam

Jola









4 komentarze:

EwaJ pisze...

Wspaniały, ślubny komplet Jolu, wyszło elegancko i prześlicznie. Przesyłam uściski:)

Małgosia X pisze...

Jolu, komplecik robi wrażenie - piękny i bardzo spójny. Ta kolekcja jest super.
Uściski.

"Szalka" - Agnieszka pisze...

CUDOWNY komplet, pięknie ukwiecony!!!

aga-craft pisze...

Genialny komplet i do tego z paszportem :)