czwartek, 22 grudnia 2022

Kartki Bożonarodzenowe, cz.4 - kiermasz

 Dziś kolejna porcja kartek, tym razem hurtowa ilość bardzo podobnych wzorów. W tej partii wykorzystałam papiery z Action, choinki z wykrojników, wstążeczki świąteczne i stempel od Agaterii. Proste, ale moje ulubione wzory kartek. One również trafiły na kiermasz. Zapraszam :)



i jeszcze kilka zdjęć pojedynczych kartek














Jak Wam się podoba taka odsłona kartek świątecznych? Dajcie znać w komentarzach.

Pozdrawiam

Jola





4 komentarze:

Craftfanka pisze...

Jakie śliczne te karteczki:) Bardzo podobają mi się te papiery w domki:)

Małgosia X pisze...

Bardzo podobają mi się takie kartki,Jolu.
Uściski.

Anonimowy pisze...

Przepiękne są. Aż trudno oczy oderwać. Masz talent niebywały Kochana. Ja też sporo rzeczy kupuje w Action. Mają duży wybór. Robię sobie kalendarz na przyszły rok. Mam nadzieję, że wyjdzie taki jak ja chce.

Uściski z Krakowa
Kasinyswiat

aga-craft pisze...

Śliczności :) na pewno sie wszystkie sprzedały :)