poniedziałek, 19 grudnia 2022

Kartki świąteczne, cz.1

 Dziś przychodzę z kartkami świątecznymi, których narobiłam w tym roku wyjątkowo dużo. Część z nich trafiła do rodziny, część do klientów firmowych, część na kiermasz, część na zamówienie. Dzisiaj pierwsza tura kartek w formacie 15 x 15 cm. Wszystkie kartki robiłam na płasko  - musiały się zmieścić do koperty.



Do zrobienia kartek wykorzystałam papiery różnych firm i różnych kolekcji (Action, Craft o'Clock, Paper Heaven, Scrap and Me) papiery lustrzane, dodatki do wycinania, tekturki z CraftUli, foldery do wytłaczania, embosing na gorąco, stemple i gotowe napisy z różnych kolekcji. Dodałam również brokat, złocenia, kamyki i gwiazdki. Generalnie pomieszanie z poplątaniem :)















Tyle na dziś ode mnie. Kolejna porcja w następnych postach.

Pozdrowienia

Jola



3 komentarze:

Małgosia X pisze...

Jolu, jakie ładne te karteczki, jak pięknie połączyłaś wszystkie elementy. Jest no co popatrzeć z przyjemnością.
Uściski.

Kinga K. pisze...

Super wyszły te karteczki :D Mega ładne! Dobrego tygodnia!

Anonimowy pisze...

Śliczne Jolusiu, dopracowane w każdym calu.

Kasinyswiat