wtorek, 29 listopada 2022

Kartki na powitanie Maluszka

 Dziś dwie kartki na powitanie Maluszków, w dwóch różnych rozmiarach, dla dwóch chłopców, dwa różne rozwiązania, dwie różne kompozycje, ta sama kolekcja papierów -"hello little boy" od  Craft o'clock. 


Pierwsza z kartek jest w formacie DL, dla Fabianka, z kompozycją z elementów do wycinania z tej samej kolekcji.


w środku kartka jest również oklejona papierami z kolekcji. Po prawej stronie miejsce na życzenia, a po lewej opaska za którą umieściłam kopertę na bilety NBP :)




druga kartka jest w formacie 15 x 15 cm, dla Szymka, z okrągłym shakerem


w środku standardowo u mnie - po prawej życzenia, a po lewej kieszonka wycięta z kolekcji z miejscem na banknoty




Obie kartki zapakowałam w pudełka "z szybką" i w takiej formie poleciały w świat :)

Dziękuję za wszystkie dobre słowa w komentarzach pod postami, bardzo mnie to motywuje do dalszej pracy i do rozwoju.

Tymczasem dziękuję za dziś i do następnego napisania.

Pozdrawiam

Jola





6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Co jest w tych dziecięcych kartkach, że tak chwytają za serce? A jeszcze tak piękne jak Twoje, Jolu - cieszą oczy podwójnie.
Pozdrawiam ciepło.
Małgosia X

Anonimowy pisze...

Cudowne Joluś. Ale masz rączkę do tych rzeczy 😍😍😍😍 Pozdrawiam serdecznie

Kasinyswiat

Celestial pisze...

Ależ cudowne, słodkie karteczki :) Buzia sama się uśmiecha :)

Justyna K. pisze...

Przesłodkie i przeurocze :) :) cieszą oczy!!

Mój świat kolorów pisze...

Kochana, przepiękne i przesłodkie karteczki:))

Etoile pisze...

Przepiękne