poniedziałek, 14 listopada 2022

Malutki album wakacyjny

 Dziś przychodzę do Was z malutkim albumem wakacyjnym, który wykonałam wg tutorialu Olgi Bielskiej z papierów Mintay Papers - Vacation. Wspaniale mi się z nim pracowało, to naprawdę proste i ciekawe rozwiązania dla początkujących w albumowaniu. Część rozwiązań zmieniłam pod swoje potrzeby, ale w większości trzymałam się wskazówek Olgi. Zobaczcie, co mi się udało stworzyć. Zapraszam :)



Album, choć niewielki, bo ma wymiary 15,6 x 15,6 x 5,5 cm,  to w środku prezentuje się okazale - ma mnóstwo ramek,  schowków i kieszonek, które pomieszczą sporo zdjęć 9 x 13


w albumie wykorzystałam sporo różnych zamknięć - ćwieki i sznureczki, magnesy, wsuwki z małych kart, zasuwkę z opaską i wstążkę...


pierwszy raz robiłam album bez tektury i zachwycił mnie ten sposób tworzenia


z ciekawością dziecka odkrywa się kolejne karty i maty - nie wiem, jak Wy, ale ja uwielbiam takie poszukiwania tajnych schowków












Zapraszam na tutorial Olgi - warsztaty są zapisane na YT w dwóch częściach tutaj i tutaj

Mam nadzieję, że moja wersja również Wam się spodoba :)

Dziękuję Wam za odwiedziny i wszystkie komentarze, bardzo się z nich cieszę i bardzo motywują mnie do działania. 
Mam sporo zrobionych pracy, które czekają na wrzucenie na bloga i sporo prac, nad którymi jeszcze pracuję, więc do zobaczenia w następnych postach :)

Pozdrawiam

Jola

4 komentarze:

Małgosia X pisze...

Joluś, jestem wielka fanką Twoich albumów - pięknych, starannych i pełnych niespodzianek. Po raz kolejny oglądam z pełną fascynacją.
Uściski.

EwaJ pisze...

Bardzo mi się podoba, ślicznie to zrobiłaś Jolu. Uściski:)

Justyna K. pisze...

Jaki fajowy album, oglądanie zdjęć to prawdziwa przyjemność... :) super kolory... a ten wielki zielony liść wygląda jak prawdziwy!! :)

Celestial pisze...

Fantastyczny albumik :) I ma tyle cudownych zakamarków :)