poniedziałek, 21 listopada 2022

Kartka XXL na urodziny pielęgniarki

 Dziś kolejna kartka urodzinowa w pudełku z szybką, tym razem w dużym rozmiarze większym od przyjętych w kartkowaniu standardów. Powód jest prosty - w środku musiał się zmieścić bon prezentowy, którego wymiary wymusiły rozmiar kartki :) 

Z reguły większy rozmiar kartki powoduje stres związany z zagospodarowaniem dużej przestrzeni, ale tym razem praca była bardzo przyjemna, od początku wiedziałam, jak ma wyglądać projekt i myślę, że poradziłam sobie z kompozycją. Zapraszam do oglądania :)




Pięćdziesiąte urodziny kojarzą mi się zawsze ze złotem (pewnie od złotych godów),więc  i tym razem umieściłam w kompozycji dużo złotych elementów, tym bardziej, że pięknie podkreślały atuty użytej w projekcie kolekcji "Lady" od Mintay Papers


w kompozycji ukryłam chyba najbardziej znany atrybut pielęgniarski, czyli strzykawkę, którą wypełniłam brokatowymi mikrokulkami i cekinami :)


napisy wydrukowałam i wyzłociłam przy użyciu folii do złoceń i laminatora, a kartkę zapakowałam do pudełka z szybką


kartka jest bogata i wiele elementów jest w 3D, a przestrzenna kompozycja wymaga odpowiedniego opakowania


w środku kartkę również okleiłam papierami z kolekcji, wkleiłam kartę z życzeniami, a po lewej stronie umieściłam belly band, pod który można wsunąć bon prezentowy


Jeszcze zdjęcie kartki w pudełku. Ja nadal zachwycam się efektem "pudełka z szybką" - jest eleganckim opakowaniem, nadaje lekkości i stanowi niezwykłe uzupełnienie kartki. Mam wrażenie, że ten drobiazg jest taką wisienką na torcie i oprócz atutów estetycznych jest świetnym zabezpieczeniem kartki.


Tyle na dziś ode mnie, trzymajcie się ciepło i twórzcie swoje projekty - długie, chłodne wieczory to idealne czas na spotkanie z rękodziełem przy kubku aromatycznej herbaty.

Pozdrowienia

Jola

6 komentarzy:

Małgosia X pisze...

Jolu, cudownie połączyłaś wszystkie elementy i zakomponowałaś poszczególne warstwy, a strzykawka to kropka nad i. Super!
Uściski.

aga-craft pisze...

Wspaniała praca, strzykawka- w punkt :) Moje prawe wszystkie prace to A5, raczej sporadycznie robię inne:)

Justyna K. pisze...

Och, jaka cudna :) na bogato, doskonale poradziłaś sobie na tej większej przestrzeni :) cudowne kolory!

Craftfanka pisze...

Co za wspaniała praca!!! Tyle pięknych kwiatów I te złocenia:) I jak fajnie wygląda w tym pudełeczku:)

Celestial pisze...

Jestem oczarowana! Cudowna karteczka :) Przepięknie zagospodarowałaś przestrzeń, a pomysł ze strzykawką rewelacyjny :)

Etoile pisze...

Wspaniała.