wtorek, 1 kwietnia 2014

Romantycznie...

                      Od pisanek trzeba odpocząć... najgorsza w związku nuda i rutyna... pewnie to samo dotyczy bloga :)  Tak więc dzisiaj szlaban na pisanki! Będzie coś innego.
Dostałam jakiś czas temu zamówienie na kuferek... kuferek na wyjątkową okazję... na ślub. Taki kuferek, który ma wyjątkową rolę do odegrania. Będzie przechowywał koperty z życzeniami dla Nowożeńców w czasie uroczystości, a później skrywał będzie pamiątki z tego szczególnego dnia. 
Przyznam szczerze, że jeszcze nad żadną rzeczą nie pracowałam tak długo i w takim stresie. Bardzo zależało mi, żeby osoby, do których trafi kuferek były zadowolone w 100% z efektu. To w końcu szczególny dzień dla nich. Teraz już mogę pokazać kilka fotek, bo kuferek trafił w ręce właścicieli i choć do uroczystości zostało jeszcze kilka dni, to nic nie stoi na przeszkodzie, żeby się trochę pochwalić... tak, przyznam, że jestem zadowolona z efektu końcowego i dumna, że udało mi uszczęśliwić przyszłych nowożeńców. :)
Trochę po drodze zmieniały się koncepcje i pomysły na wykonanie, ale końcowy efekt wygląda tak:




Całość jest utrzymana w kolorach ecru, złota i perły, z naniesionymi strukturalnymi ornamentami. Zadbałam o szczegóły nie tylko na zewnątrz, ale i w środku:



Wewnątrz  kuferka przecierane tło, na wieku umieściłam zdjęcie Nowożeńców, takie samo, jakie znajduje się na zaproszeniach ślubnych. Oczywiście nie brakuje ornamentów 3D z pasty strukturalnej na wieczku i na dnie kuferka:





Udało mi się zrobić zdjęcie w pełnym słońcu, tym samym pokazać jak bardzo perłowe jest wykończenie kuferka :)




 Wieczko prezentuje się tak:


Dwie serwetki z opalanymi brzegami nałożone rogiem na siebie, otoczone różanymi motywami 3D:






Z przodu imiona Nowożeńców i data ich ślubu:


Kuferek posiada złote zapięcie:


Dużo zdjęć dzisiaj wrzuciłam. Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam.

I jeszcze kącik muzyczny:





Dziękuję za odwiedziny, trzymajcie się cieplutko i do następnego razu.



Brak komentarzy: