poniedziałek, 10 marca 2014

Wiosennie...

Dzisiaj, po raz pierwszy w tym roku, piszę posta na moim słonecznym balkonie. Jest tak pięknie i cieplutko, że nie sposób z tego nie skorzystać. Raz po raz wystawiam buzię do słońca i serce zalewa ciepło i radość, że wraca wiosna! Rano posprzątałam na balkonie, zrobiłam wiosenny przegląd w doniczkach i z radością odkryłam, że mięta już wypuściła pierwsze listeczki, to samo dzieje się z truskawkami i poziomkami...Moje zioła też już  korzystają z wiosennego słońca i wiatru. Jest PIĘKNIE!

Wiosennie dzisiaj, więc nie może zabraknąć motywów wielkanocnych. Pokażę Wam nowe pisanki poczynione w tym roku. Oto one:

 Pierwsza - na wydmuszce gęsiej z  kurką i reliefem, perełkami i białymi kokardkami po bokach. Do postawienie, położenia w koszyczku, lub zawieszenia:




Druga również robiona z wydmuszki gęsiej - ażurkowa, z pięknym motywem kwiatowo - owocowym, fioletowe kwiaty, żółte owoce:








I druga, podobna do tej ostatniej, z innym motywem dla odmiany - żółte kwiaty, fioletowe owoce:









Kolejna pisanka, bardzo delikatna,  z motywem kwiatu magnolii i reliefem:






Ostatnia pisanka gęsia na dziś, żeby Was nie zasypać zdjęciami i nie zanudzić. 
Cała w srebrze, 3D, z reliefami z pasty strukturalnej, cyrkoniami i szklanymi kamyczkami:






Kilka dni temu zabrałam się również za zrobienie włóczkowych jajeczek do zawieszenia na młodych gałązkach wierzby. Pokażę Wam jak prezentują się w stanie surowym, jeszcze przed ozdobieniem i zawieszeniem:






Jajeczka w takiej formie podobają mi się najbardziej, ale za kilka dni pokażę Wam co jeszcze  można zrobić z takich "surowych" jajeczek.

A tymczasem zapraszam Was na muzyczny akcent:



Do następnego razu. Dzięki za odwiedziny.





Brak komentarzy: