wtorek, 24 czerwca 2014

Dzień Przytulania

Zrobiłam w ostatnim czasie kilka rzeczy, ale skończyłam tylko cztery z nich, za to, niestety,  uwieczniłam na zdjęciach tylko trzy z nich...same opaski na włosy. Jakoś mi się zapomniało o uwiecznieniu dużego kuferka, który zrobiłam na imieniny Teściowej. Prezent dotarł już do solenizantki. Może kiedyś uda mi się go uwiecznić, jak nie zapomnę wziąć ze sobą aparatu :)

Opaski zrobiłam w trzech odsłonach:

błękitno-srebrnym:






morsko-zielonym:




Różowo-czarnym:









A na koniec powiem jeszcze, że dzisiaj spełniłam życzenie mojego Męża... od dawna namawiał mnie na drastyczną zmianę fryzury... więc stało się :) . Mojemu Mężowi fryzura strasznie się podoba, zmiana koloru również... ja... cóż... ja się przyzwyczajam :)

Dzisiaj jest Dzień Przytulania, więc dużo przytulanek Wam życzę i miłego słuchania:


Dzięki za odwiedziny. Do następnego razu.




Brak komentarzy: