środa, 4 czerwca 2014

Fioletowy komplecik na biżuterię

Na zamówienie ozdabiałam ostatnio duży kuferek na biżuterię. Tym razem miałam mało czasu, ale okazało się, że jest go całkiem sporo, może dlatego, że od początku wiedziałam jak kuferek ma wyglądać i praca nad nim nie sprawiła mi dużej trudności, a nawet z przyjemnością i bez stresu malowałam i kleiłam kolejne motywy. Kuferek jest już u właścicielki, podobno bardzo Kolorowej Duszy, więc mogę go tutaj pokazać ... Nie mógł być szarobury... jest fioletowo-wrzosowy: 











Do kuferka zrobiłam autorski wieszak na biżuterię, powstał z ażurowej podkładki i stojaka na talerze :)... utrzymany w tych samych barwach i z tym samym fiołkowym motywem. Zmieści mnóstwo korali, łańcuszków i kolczyków. Jest bardzo stabilny i stanowi wyjątkową ozdobę na komodzie.








Dzisiaj tylko tyle, reszta prac czeka na lepsze światło.

W takim dniu jak dziś, muzycznie tylko o wolności:



Dzięki za odwiedziny i do następnego razu.








Brak komentarzy: