środa, 28 maja 2014

Słodki, słoneczny weekend

Dzisiejszy post będzie dość obszerny... ale nie stresujcie się, będzie więcej zdjęć niż słów :)

Na początek pokażę nad czym pracowałam w sobotę. Otóż na życzenie Młodej Damy, która w niedzielę miała I Komunię Świętą powstał tort - biały, skromny, w stylu angielskim, z dodatkami złota (bo złote dodatki miała alba), z Hostią, koniecznie z bitą śmietaną i truskawkami. Z tych danych poskładałam w całość takie coś:


Na masie cukrowej zrobiłam lukrowe esy-floresy... żeby nadać trochę delikatności i elegancji, 
tort zrobił się taki "koronkowy" :


Hostię kupiłam w hurtowni cukierniczej... delikatna i kolorystycznie idealnie wpasowana całość


Dodałam od siebie kilka różyczek i listków z masy cukrowej i złote koraliki


Podobno smakował wszystkim gościom... :)

W weekend pracowałam nie tylko nad słodkościami, zabrałam się również za wstążeczkowe origami.
Powstały kolejne ozdoby na włosy. Opaski:

Połączenie bieli, granatu, niebieskiego i błękitu :





 



Zestawienie soczystej zieleni z fioletem:









Trochę fioletu i różu:




Duuuuużo turkusu:










I groszki  w czerwieniach:




Z rozpędu zrobiłam też spineczki  - motylki dla mojej Julki:








Jak są motylki, nie może braknąć kwiatuszków, więc powstały też kwiatuszki.
Tym razem w stonowanych bardziej kolorach, z płatkami w kształcie serduszek:









I na koniec jeszcze coś z innej beczki, czyli bransolety drewniane ozdobione wstążkami:
W brązach z kremem:









Do kompletu kolczyków, które powstały wcześniej, bransoleta w kolorze stalowym i ecru:




Dla przypomnienia kolczyki:


Na koniec muzycznie utwór, który chodzi za mną już długi czas:


Dzięki za odwiedziny. Do następnego razu.

Brak komentarzy: