środa, 7 maja 2014

Już w sklepie...

Wczoraj usiadłam i w końcu powrzucałam do sklepu część drobiazgów ostatnio pokazywanych na blogu. Są już do kupienia opaski na włosy i spineczki. Jutro wrzucę jeszcze resztę dzisiaj poczynionych drobiazgów, spineczek, gumeczek i opasek. Muszę tylko zrobić jakieś ładne zdjęcia. Niestety na dzisiaj produkcję musiałam skończyć, bo zepsułam pistolet do kleju na gorąco... przegrzał się biedaczek, aż zaiskrzyło :(
Tak więc zmuszona jestem poczekać do jutra, choć chętnie jeszcze poskładałabym kilka płatków...

Dzisiaj pokażę Wam jeszcze kilka fotek zrobionych wcześniej:

Opaska zamówiona przez moją Córcię....różowa i z kwiatkiem!




Kolejna opaska na włosy zrobiona z myślą o I Komunii Świętej, tym razem na głowie mojej Córki:







I kilka zdjęć wcześniej pokazywanych już opasek, również na Modelce :)



Nowa opaska "na co dzień" - groszki i biała róża:


I jeszcze jedna "komunijna" opaska:


Na dzisiaj tylko tyle, pogoda stanowczo nie pozwala na zrobienie ładnych zdjęć, więc trzeba czekać na korzystniejsze warunki...

A na polepszenie humoru:


Dzięki za odwiedziny. Do następnego razu.

Brak komentarzy: