czwartek, 2 października 2014

Jesiennie się zrobiło...

... mgła jakaś przywitała mnie dziś rano, zrobiło się ciemno, nastrojowo, pochmurno, mokro... tak sennie - jesiennie...

Zaklinam wciąż pogodę z nadzieją, że jeszcze przez kilka tygodni utrzyma się słoneczna, polska, złota jesień. Za tydzień wybieram się w góry i bardzo, bardzo liczę na słoneczko, piękne, spadające z drzew kolorowe liście, cudowne wrzosy, kwitnące pod nogami... ehhh. Zobaczymy, co będzie za tydzień, a tymczasem u mnie powstają nowe rzeczy.

Dziś chcę Wam pokazać kolorowe kwiatki do włosów, na opasce i na gumeczkach:













Zestaw pomarańczowy - opaska i gumeczka do włosów






Fioletowy kwiat na gumeczce do włosów. 

Moja Córka nosi ten kwiatuszek na włosach, ale również na przegubie dłoni... jako bransoletkę :) Podejrzewam, że znajdzie jeszcze kilka innych pomysłów na wykorzystanie tego fioletowego drobiazgu w swoich twórczych zabawach. Na poniedziałek umówiła się z koleżankami w świetlicy na zabawę w projektantki - mam przygotować kilka różnych materiałów i tkanin, no i oczywiście dodatki krawieckie... oraz biżuterię. Kwiatki na gumkach doskonale się nadają do takich zabaw. Jedynym ograniczeniem jest oczywiście wyobraźnia, a tej tym młodym siedmioletnim Damom nie brakuje :) W następnym poście postaram się pokazać, co tworzy moje Dziecię z gumeczek Loom Bands. Fantastyczna, radosna twórczość :)

A u mnie powstał jeszcze chustecznik... bardziej stonowany i nie kwiecisto-kobiecy, raczej w brązach i beżach, z motywami paryskimi:











Muzycznie dziś też Was zaproszę do Paryża
Miłego słuchania :)




Dzięki za odwiedziny. Do następnego razu.


Brak komentarzy: