czwartek, 5 maja 2016

Wiosenne chusteczniki

Wiosna za oknem, pierwsza burza przyniosła rozkwit zieleni i innych przyjemnych kolorów, więc i wiosennie zrobiło się w mojej pracowni. Tym razem poczyniłam dwa chusteczniki dla dwóch młodych dam. Z dokładnymi wytycznymi od ich Mamy. Jeden chustecznik miał być zielony, romantyczny, z kwiatowym motywem. Proszę bardzo:



Dół okleiłam śliczną zieloną serwetką w kropki, górę ozdobiłam różami, pocieniowałam, na koniec dodałam cieniutką wstążeczkę z kokardką. Sama słodycz :)





Całość oczywiście wylakierowałam na wysoki połysk:


Drugi chustecznik miał był w kolorze fioletowym, z podobizną malutkiego białego króliczka, który jest ulubionym zwierzątkiem jednej z Córek. Od siebie dodałam białe, troszkę przecierane wzory 3D z pasty strukturalnej. Chciałam delikatnie rozjaśnić ten fiolet.  Jakoś się udało :)










Tak właśnie wiosennie się u mnie ostatnio dzieje. Wiosna to też czas I Komunii Św., więc ten temat w następnych postach będzie się pojawiał częściej. Poczyniłam zaproszenia, kartki Komunijne i nowe opaski. Ale wszystko w swoim czasie.

Tymczasem kilka nutek ode mnie:


Dzięki za odwiedziny. Do następnego razu.

Brak komentarzy: