czwartek, 20 października 2016

Dzień Nauczyciela na słodko

W tym roku dzieci z klasy mojej córki uczciły Dzień Komisji Edukacji Narodowej wręczając swoim Nauczycielom odrobinę słodkości zapakowaną w ręcznie wykonane czekoladowniki. Przypadło mi w udziale ich tworzenie. Spore wyzwanie, ale satysfakcja ogromna. :)



Wykonałam ich aż 17 - dla każdego Nauczyciela - każdy inny, choć w tej samej tonacji, z tej samej serii papierów.


A poniżej odrobina szczegółów - uwaga - dużo zdjęć :)




Kwiatki i listki wykonałam samodzielnie, wykorzystując dziurkacze, tusze i radełka do nadania przestrzennego kształtu.



Gotowe stempelki znalazłam w sieci tutaj i poczęstowałam się nimi za zgodą właścicielki:)














W środku znalazły się podziękowania od klasy i kieszonka na czekoladę:








Słodkie podziękowania już wręczone, więc z czystym sumieniem wrzucam zdjęcia tychże na bloga.
A tymczasem dzięki za odwiedziny. 
Słonecznego końca tygodnia i do następnego razu.


Brak komentarzy: