niedziela, 9 października 2016

Misiowy i królikowy kuferek

Kolejne pudełeczka powstają w mojej malutkiej pracowni, choć nie tylko... Dzisiaj jednak skupię się na kuferkach. Dla 7-letniej Madzi przygotowałam duży kuferek w kolorze pudrowego różu z lawendowymi przecierkami i przytulaśnymi misiakami na wieczku. Ma pomieścić sporo skarbów małej Madzi:



Serwetkowy motyw w misiami wpasował się idealnie... uroku dodały błękitne chmurki i różowe kwiatuszki


W dolnej części pojawiło się imię właścicielki kuferka i podwójna, koronkowo-atłasowa wstążeczka.


Drugi kuferek powstał dla dorosłej Dziewczyny. Zrobiłam go na zamówienie do wcześniej poczynionego chustecznika, który pokazywałam tutaj 


Tym razem królik jest konkretnych rozmiarów:) , tak jak kuferek


Motyw królika to wydruk z drukarki laserowej, przeniesiony za pomocą medium na wylakierowną powierzchnię wieczka.



W środku i na dolnej części kuferka zrobiłam motyw 3D z pasty strukturalnej naniesionej za pomocą szablonu. Całość wylakierowałam na wysoki połysk.




Na dzisiaj tyle ode mnie. Dziękuję za odwiedziny.
Trzymajcie się cieplutko i do następnego razu.




Brak komentarzy: