sobota, 12 listopada 2016

Zaległości z października

Sporo rzeczy czeka w kolejce na pokazanie się na tym blogu... między innymi zaległe czekoladowniki, które poczyniłam na Dzień Nauczyciela od pewnego Przedszkolaka :) oraz utrzymany w jesiennym klimacie czekoladownik dla Nauczyciela, który uczy moje Dzieciaki j. angielskiego w domu:



Jesienny środeczek do kompletu z podziękowaniem i koroneczką:



Pozostałe czekoladowniki zrobiłam do Przedszkola  zgodnie z zamówieniem... w fioletach i z odpowiednimi życzeniami:








Prace są bardzo podobne do tych, które robiłam do szkoły, ale środek różni się wyraźnie:




Kieszonki wypełnione "milutką" czekoladą  zostały już dawno wręczone.
Ja za to nadrabiam zaległości i wrzucam kolejne moje poczynania. :)
Następna porcja w kolejnym poście.

A tymczasem miłego weekendu i do następnego razu.

Brak komentarzy: