środa, 2 listopada 2016

Stroiki z białymi kwiatami

Druga część stroików już dotarła na miejsce przeznaczenia. Dzisiaj pokażę cztery różne dekoracje na groby poczynione przeze mnie w tym roku.

Zacznę od stroika dla M. - delikatnego, jasnego i dość dużego...



o nieregularnym wydłużonym kształcie


z białymi szyszkami, dużą ilością białych margaretek i goździków i różowych malutkich różyczek


Dokończyłam też duży wianek z szyszek i czapeczek żołędziowych, który pokazywałam we wcześniejszym poście:




Dodałam  białe i fioletowe sztuczne kwiaty, które są trwalsze od żywych i na pewno przetrzymają zimową pogodę. 



Dodatkowo niektóre czapeczki zostały ozdobione koralikami w kolorze srebrnym i błękitnym




Zrobiłam też serduszko ze styropianu i lakierowanych dużych kawałków trocin, które skubnęłam Tacie z jego warsztatu:


Oczywiście tutaj też pojawiły się białe kwiaty i odrobina zieleni i srebra:





Ostatni wianuszek jest malutki 
zrobiłam go  z żywych zielonych gałązek opasanych koronką i białych sztucznych mieczyków




Sezon stroików nagrobnych na tych dekoracjach zakończyłam. Coś pewnie pojawi się jeszcze przed Bożym Narodzeniem, ale głowy za to nie dam. :)

Tymczasem dzięki serdeczne za dzisiejsze odwiedziny.
Trzymajcie się cieplutko i do następnego razu.

Brak komentarzy: