sobota, 25 lutego 2017

Prezent dla Czterdziestolatki

Dzisiaj pojawiam się z pomysłem na prezent dla Kogoś Wyjątkowego. A wiadomo, że jeśli Ktoś jest Wyjątkowy to i prezent nie może być pierwszy lepszy. Prawda?
Bardzo się starałam, żeby ten prezent był niepowtarzalny, mam nadzieję, że udało mi się sprawić niespodziankę i wywołać uśmiech na twarzy mojej postrzelonej (czterdziestoletniej) Koleżanki. :)
Taki prezent z przymrużeniem oka.



Obraz  przygotowałam z wydruku laserowego zdjęcia mojej Koleżanki, przeniesionego na płótno za pomocą powerprinta, materiału utwardzonego powertexem (sukienka i kwiat we włosach), farb akrylowych i past strukturalnych. Powstała wyjątkowa pamiątka dla Wyjątkowej Osoby :) 









Do obrazu dołożyłam komplet świeczników i kuferek:













Dzięki za dzisiejsze odwiedziny. Do następnego razu.

Brak komentarzy: