środa, 13 lutego 2019

Urodzinowy exploding-box dla Mamy

Dzisiaj mam coś nowego i świeżutkiego. Duże pudełko z niespodzianką zrobiłam na 60-te urodziny mojej Mamy. A że polubiłam tworzenie ładnych opakowań na bilety NBP, więc i tym razem pozwoliłam sobie na chwilę przyjemności. Postawiłam na ulubiony kolor mojej Mamy, czyli czerwony, dodałam dla kontrastu białe róże i kilka dodatków. Zapraszam do oglądania.



Na wieczku umieściłam dużą srebrną kokardę wykończoną białą piankową różą, po wewnętrznej stronie wieczka umieściłam życzenia ...niestety nie sfotografowałam ich :( 


Wykorzystałam śliczne papiery z mojego ulubionego kreatywnego sklepu (Action), oraz zakupione w nim za niewielkie pieniądze dodatki. 


Wewnętrzna część pudełka kryje wazon z białymi różami 


oraz cztery karty z  kieszonkami na pieniądze z przeznaczeniem na konkretne potrzeby Jubilatki








Co myślicie o prezencie w takim wydaniu? 
Jubilatce pudełeczko się spodobało, ale jak każda Mama ocenia takie rzeczy subiektywnie. Wiadomo :)


Dzięki za dzisiejsze odwiedziny.
Trzymajcie się ciepło.

Pozdrawiam
Jola


1 komentarz:

Basia pisze...

Box jest genialny, pomysłowo wykonany, bardzo mi się podoba :)