poniedziałek, 25 lutego 2019

Metamorfoza leciwej herbaciarki

Jakiś czas temu wpadła mi w ręce mocno zniszczona użytkowaniem herbaciarka mojej mamy. Po poleceniu "weź zrób coś  z tym" wzięłam się z chęcią do pracy, bo w głowie już miałam pomysł, jak ją przemalować.Od dawna za mną chodził motyw medalionu z różą, a do ostatnich prac nijak nie pasował. Herbaciarkę przemalowałam bejcą i farbami akrylowymi, zrobiłam maziaje i chlapania, dodałam ryżowe motywy i wylakierowałam. 

wzór na medalionie wymusił wzór kamienia na wieczku herbaciarki


w środku też się postarałam i wkleiłam żółtą różę




Dla porównania wrzucę zdjęcia herbaciarki przed  metamorfozą.
Jak Wam się podoba przemiana?




Dzięki za dzisiejsze odwiedziny. Do następnego razu.

Pozdrawiam

Jola


3 komentarze:

Basia pisze...

Piękna herbaciarka, pięknie wykonana, bardzo ładna :)

decoris1.blogspot.com pisze...

Bardzo dziękuję :)

Alina pisze...

Wspaniała metamorfoza! Doskonale się zajęłaś herbaciarką:))