piątek, 1 marca 2019

Herbaciarka z dziką różą i rumiankami

Dziś znów mam do pokazania herbaciarkę z czterema przegrodami, z czerwoną bejcą, z pięknym łąkowym bukietem rumianków i dzikich róż. Dodałam cieniowania i nakrapiania.
 Wstążka z kokardą i już...



Z bliska nakrapiania wyglądają zupełnie inaczej


a bukiet kwiatów jest prześliczny, sam papier jest genialny, po podcieniowaniu jeszcze podbiłam wzór


środek również pomalowałam i ozdobiłam.


Dzisiaj tyle ode mnie. Dzięki za odwiedziny.
Do zobaczenia w następnym poście.

Pozdrawiam
Jola


2 komentarze:

Alina pisze...

Zajrzałam tu od Basi. Przejrzałam kilka postów i zachwyciłam się Twoim decou. Piękne prace tworzysz!!! Będę zaglądać i podziwiać!

decoris1.blogspot.com pisze...

Miło mi Cię gościć na blogu. Ślicznie dziękuję za przemiłe komentarze. Zapraszam :)