czwartek, 14 marca 2019

Pamiątka Chrztu Świętego dla Aleksandra

Bardzo lubię takie pamiątki i bardzo lubię je robić. Tym razem mogłam zrobić skrzynkę dla chłopczyka. Wybrałam szarości i delikatne błękity... i misia...ślicznego misia w kocyku. Misio od dawna czekał na swoje 5 minut. W tym projekcie ON  jest najważniejszy i o to mi chodziło. 

z przodu, na wstążce w kropki umieściłam sklejkowe, błękitne serduszko z kokardą i literką




na wieczku obok misia pojawił się napis: "Skarby Aleksandra"


w środku umieściłam dużo ważnych informacji o dziecku
 oraz informację od kogo otrzymał pamiątkę :)






Jak Wam się podoba chłopięca odsłona szkatułki powitalnej?

Na dzisiaj to wszystko, dziękuję za odwiedziny
 i zapraszam do obserwowania moich poczynań w przyszłości.

Pozdrawiam

Jola

Brak komentarzy: