piątek, 29 marca 2019

Czekoladownik XXL - Natura

Tym razem mam dla Was pomysł na czekoladownik w wersji powiększonej, z motywami leśno - zwierzęcymi, dla dziecka. Czekobox zrobiłam dla mojego chrześniaka na urodziny. W środku zmieściło się spore pudełko słodkości, koperta i życzenia.


Postawiłam na zielone tło, kojarzące się z mchem, motywy drzew i przecięty drewniany plaster z napisem


w dolnej części na kostkach dystansujących umieściłam zwierzaki


w środku umieściłam dwie kieszonki, a w nich życzenia i kopertę z prezentem


Całość związałam delikatną wstążeczką, tym razem użyłam mniej dodatków,
 bo tło wyjątkowo przyciąga uwagę


Jak podoba się Wam moja propozycja czekoladownika w odsłonie leśnej? 
Dajcie znać, co o tym myślicie.

Dzięki za dzisiejsze odwiedziny. Miłego weekendu.

Pozdrawiam
Jola

Brak komentarzy: