piątek, 8 listopada 2019

Moja interpretacja stylu boho - czekoladownik na ślub

Tym razem zostałam poproszona o wykonanie czekoladownika z wrzosami, w kolorze wrzosowym na ślub, w stylu boho. Przyznam, że było to dla mnie wyzwanie, bo jeszcze nie robiłam niczego podobnego, choć styl jest mi znany i bardzo mi odpowiada... w szczególności w ubiorze i modzie.
Tym razem jednak chodziło o coś więcej. Poszukałam i pooglądałam różne przydasie zgromadzone w wielkich ilościach w moich przepastnych pudłach, powyciągałam wszystko, co choć trochę kojarzyło mi się z boho i zaczęłam składanie pudełka. Efekty? Zobaczcie sami, co wymodziłam :)


Jako bazy użyłam 300 g kartonu oraz papieru z biało - szarymi deskami, dołożyłam wrzosowe dodatki... papiery, wstążki i koraliki, do tego dodałam kilka drewnianych elementów dla równowagi - zawijasy, koraliki i piórka uspokoiły kompozycję


Główną ozdobą jest serce z wrzosów z imionami Nowożeńców i datą ich ślubu, a dodatkami wykonane przeze mnie papierowe kwiaty i liście


w środku zrobiłam miejsce na włożenie gotówki z ażurowym wykończeniem 


po lewej stronie przygotowałam kieszeń i kartkę na życzenia


po prawej kieszeń na czekoladki merci i kieszeń na gotówkę


po zamknięciu kieszeń prezentuje się tak:


Jak Wam się podoba moja interpretacja stylu boho?


Czekam na Wasze komentarze


Dzięki za dzisiejsze odwiedziny i do następnego razu.

Pozdrawiam

Jola

1 komentarz:

Anna Monka pisze...

Śliczny. A kolorystyka szczególnie mi się podoba ❤️