piątek, 15 listopada 2019

Ślubna księga pamiątkowa

Złoto aż bije po oczach, ale taki był zamysł na wykonanie tej szkatułki. To pamiątka zaślubin, więc pani, która zamawiała szkatułkę chciała, żeby Młodzi mogli przechowywać w niej ważne dla nich drobiazgi i cieszyli oko przez długie lata. Klasycznie i prosto, ale jednocześnie wyjątkowo i z błyskiem. Mam nadzieję, że udało mi się wykonać zadanie.


"Kartki" szkatułki wykonałam z pasty strukturalnej, nadałam im odpowiedni kształt i wycieniowałam, podkreśliłam nierówności, by szkatułka była jak najbardziej podobna do prawdziwej, starej książki.




Z przodu umieściłam medalion z imionami Młodych i datą ich ślubu, wylakierowany na wysoki połysk i zawinęłam w miedziany rzemyk


w środku są życzenia dla Młodych


a na zewnątrz szablonowe zawijaski z perełkami.




Mam nadzieję, że Nowożeńcy postawią księgę na półce i będą się nią cieszyć długie lata.


A tymczasem dziękuję za dzisiejsze odwiedziny i do następnego napisania.
Pozdrawiam

Jola






Brak komentarzy: