środa, 13 listopada 2019

Ślubna kartka dla przyjaciół

We wrześniu mieliśmy przyjemność uczestniczyć w jednym z najważniejszych wydarzeń w życiu  naszych przyjaciół. Zależało mi na tym, by poczuli, że są dla nas wyjątkowi. Z tego powodu poczyniłam dla Nowożeńców kartkę przestrzenną zamkniętą w ozdobionym pudełku. Zapraszam do oglądania.

Zacznę od pudełka, w którym znajduje się kartka. Zależało mi na tym, by opakowanie było równie ozdobne, personalizowane i przyciągające uwagę, jak sama  kartka... stąd kwiaty i liście oraz serwetka z imionami Młodych i datą ślubu, wszystko na tle w kolorze ecru.


dodałam paski ze złotymi cyrkoniami... przy ślubie błysku nigdy dość :)


po otworzeniu pudełka mamy kartkę, która współgra z opakowaniem... a może opakowanie współgra z kartką :)


Do wykonania kartki użyłam papieru w kolorze beżowo - różowym i do tego dobrałam wszystkie dodatki  - różowa Para Młoda, różowe i białe kwiaty, białe piórka i zielone  liście.




W środku zrobiłam kieszeń na pieniądze oraz umieściłam osobiste życzenia.


Mam nadzieję, że kartka się podobała, bo szczerze mówiąc nie miałam okazji jeszcze o tym  porozmawiać. Niedługo będzie okazja:)
Jeszcze raz wszystkiego najlepszego na Nowej Drodze Życia!


Dziękuję za dzisiejsze odwiedziny i do następnego napisania.

Pozdrawiam

Jola

Brak komentarzy: