piątek, 24 stycznia 2020

Urocza skrzyneczka z kociakiem

Dzisiaj po raz kolejny szkatułka w błękitach, tym razem dla Liliany, z przesłodkim kociakiem, który całkowicie mnie zauroczył. Błękit lekko złamałam fioletem i różem, bo -  po pierwsze - szkatułka jest dla dziewczynki, a po drugie - to są ulubione kolory Liliany :)  zapraszam 






na przecierane pastelowymi kolorami tło nałożyłam zawijaskowy szablon, przetransferowałam napisy i rysunek, wylakierowałam i przykleiłam na koniec motylka i wstążkę w groszki.
Poniżej jeszcze kilka zdjęć z zewnątrz i w środku :)




Wewnątrz szkatułki znajdują się najważniejsze informacje i pamiątkowe wpisy




Mam ogromną nadzieję, że szkatułka spodobała się Lilianie, a kociak codziennie wywołuje uśmiech na jej twarzy...

Na dziś to wszystko ode mnie. 

Pozdrawiam, życząc miłego weekendu :)

Jola

Brak komentarzy: