poniedziałek, 17 lutego 2020

Czekoladownik na roczek Natalii

W końcu się odważyłam i wykorzystałam w moich pracach stempelki pomalowane markerami. Misiaki są przeurocze i starałam się ich nie popsuć. Mam nadzieję, że mi się udało. 


Czekoladownik na roczek Natalii postanowiłam zrobić z różowych, białych i fioletowych kółek, które wcześniej wytłoczyłam przy pomocy maszynki. Wybrałam wzór bardzo związany ze świętowaniem urodzin - girlandę z proporczyków, dołożyłam tasiemkę i wstążki oraz kwiatuszki z papieru i kółko z napisem oraz szklane kamyczki.


Czekoladownik miał być z misiami, więc wybrałam odpowiedni stempelek, który od dawna kurzył się w szafie, wyciągnęłam moje  twinmarkery z Action i zaczęłam zabawę


w środku również dołożyłam misiową panienkę w różowej sukience, 


karty w środku również wytłoczyłam, tym razem w gwiazdki, dołożyłam życzenia i kieszeń na banknoty


Jak na pierwszy raz jestem zadowolona z efektu. Nawet bardzo. :)


Na dzisiaj to wszystko ode mnie. Dzięki za odwiedziny i do następnego napisania.

Pozdrawiam

Jola






3 komentarze:

karola pisze...

Cudnie pomalowane stempelki. Cudna praca

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczniutki :)

Basia pisze...

Pięknie to wymyśliłaś, cudna i słodziutka praca :)