niedziela, 9 lutego 2020

Kartka w pudełku na 50 urodziny

Dzisiaj mam do pokazania kartkę, którą zrobiłam dla mojej kuzynki sędziny na 50 urodziny. Postawiłam na jasne kolory z dodatkiem złota i prawniczych odnośników.


Wykorzystałam przepiękne papiery z różami oraz kremowe papiery, które wytłoczyłam na maszynce. Wycięłam też serwetki, które przykleiłam na dystansach, dołożyłam papierowe kwiaty oraz złote listki i zawijaski - w końcu to złota pięćdziesiątka :)






W środku oprócz życzeń umieściłam samodzielnie zrobioną kartkę z kalendarza




kartkę umieściłam w dopasowanym pudełeczku, które również ozdobiłam


na wieczku pudełka umieściłam sentencję znalezioną w necie, która idealnie nadawała się na taką okazję i oczywiście paragraf




Jeszcze raz wszystkiego najlepszego Małgosiu!

Dzięki za odwiedziny i do następnego razu.

Pozdrawiam

Jola




2 komentarze:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Wspaniała praca 😍

decoris1.blogspot.com pisze...

Bardzo Ci dziękuję za odwiedziny i komentarze. Pozdrawiam 🙂