piątek, 14 lutego 2020

Walentynkowa kartka bez serduszek

Dzisiaj pokażę Wam kartkę, którą niedawno zrobiłam bez okazji, tak po prostu z powodu wolnego wieczoru. Bez konkretnego przeznaczenia, jednak ta kartka może być wręczona z okazji różnych świąt, takich jak rocznica ślubu, imieniny, urodziny, również z okazji święta zakochanych. Co prawda nie ma koloru czerwonego, serduszek i całuśnych motywów, ale nie wszyscy mają takie potrzeby. Kartka jest dla tych, którzy idą trochę pod prąd.



 Na bazie kraftowej położyłam wytłoczony jasny papier, dodałam wstążkę w romby, napis na kalce technicznej w języku angielskim. Na środku wkleiłam na dystansie duży miodowy kwiat w kwiatowej ramce. Na rogach błyszczą się złote dżety.


Kartka jest bardzo prosta, ale nie wygląda ubogo, wręcz przeciwnie... 
mnogość struktur i kształtów sprawia, że jest na czym zawiesić oko.


Ciekawa jestem, czy Wy też tak myślicie...


Na dziś to wszystko ode mnie :)
Miłego wieczoru życzę i do następnego napisania.

Pozdrawiam

Jola

1 komentarz:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczna karteczka 🙂