piątek, 10 września 2021

Podziękowania dla Nauczycieli - podsumowanie

 Zrobiłam sobie długie wakacje od wrzucania postów na bloga, ale ten czas wykorzystałam na robienie nowych projektów, uczenie się nowych rzeczy i odpoczynek. Musiałam też skupić się na innej pracy, czego chyba każdy z nas w tych czasach doświadcza. W dzisiejszym poście postanowiłam zamknąć temat wszystkich podziękowań dla Nauczycieli i zebrałam w garść kilka exploding-boxów, czekoladowników na merci i albumów. Żeby Was nie zanudzić tematem, a jednocześnie zainspirować do stworzenia swoich projektów na zbliżający się dużymi krokami Dzień Nauczyciela wrzucam mnóstwo zdjęć i już nie przedłużam. Miłego oglądania :)













I jeszcze kilka zdjęć albumów pamiątkowych dla Wychowawców z bliska i daleka:


z wiadomych przyczyn musiałam zamazać imiona i nazwiska dzieci oraz ich zdjęcia
















Wszystkie strony w albumach są podobnie skonstruowane - zdjęcie dziecka, kilka słów od dziecka do Pani i karteczka z imieniem i nazwiskiem. Stron sporo, bo każde dziecko w klasie ma swoją stronę :)

Exploding-boxy zrobiłam na wzór tych, które pokazywałam kilka postów temu, więc tutaj tylko krótka relacja










I na koniec jeszcze czekoladowniki na merci:












Mam nadzieję, że szczęśliwie dotarliście do tego miejsca, bo chciałam Wam serdecznie podziękować za mnóstwo dobrych słów pod moimi postami, za komentarze i oceny moich prac. Jest mi niezmiernie miło czytać Wasze opinie, bo one popychają mnie do podejmowania kolejnych wyzwań, rozwijania umiejętności i chęci tworzenia kolejnych rzeczy. Bardzo Wam dziękuję i proszę o więcej :)
A dziś już się żegnam, do następnego napisania.

Pozdrawiam

Jola









3 komentarze:

Justyna K. pisze...

Świetne zestawienie :)

Małgosia X pisze...

Jolu, takie cudowne, własnoręcznie zrobione pamiątki cieszą nauczycieli najbardziej. Podziwiam!
Serdeczności.

"Szalka" - Agnieszka pisze...

CUDONE prace!!!