wtorek, 14 września 2021

Ślubne boxy - sierpień

 

Jeszcze w sierpniu poczyniłam kilka prac ślubnych, ale ponieważ jest ich sporo, to rozdzielę je na kilka postów. Dzisiaj pokażę Wam exploding-boxy w różnych kolorach i wydaniach. Zapraszam :)






Pierwsze pudełko poczyniłam w kolorze turkusowym, a jako motyw przewodni zaproponowałam podróż, dodałam auto ślubne, do którego przymocowane są pieniądze zamiast puszek i kilka gadżetów - walizki, drogowskaz, serca i rudego kota, który był na zaproszeniu :)














Drugie pudełko jest stonowane i bardzo proste, w kolorze kremowo - brązowym z dużą kokardą na wieczku. Tu zaproponowałam tłoczony papier, kwadratowe serwetki z wykrojników, a na środku ręcznie wykonaną kopertę 3D na pieniądze.








Ostatni exploding-box na dziś jest w stylu boho, z dużą ilością zieleni i drewna, z kompozycją na wieczku i inicjałami Nowożeńców. W środku drugie pudełeczko, a w nim rulonik kasy zapakowany w złote obrączki :)





Poza życzeniami na klapkach dwie kieszonki na losy Lotto.
Wiedzieliście, że na kuponach można wydrukować życzenia dla Nowożeńców ?!
Ja dopiero niedawno to odkryłam :)

Tyle ode mnie na dziś. Trzymajcie się ciepło.

Pozdrowienia

Jola

4 komentarze:

Justyna K. pisze...

Wyglądają bardzo ładnie i elegancko :)

Małgosia X pisze...

I weź tu wybierz najpiękniejszy:):):) Cudne wszystkie.
Nie miałam pojęcia o możliwości wydrukowania życzeń - dobrze wiedzieć.
Pozdrawiam.

aga-craft pisze...

Sa prześliczne ale pierwszyz tym samochodem jest naj :) robi wrażenie :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczne są :)