środa, 29 września 2021

Kartka sztalugowa na Ślub - dwa przykłady

Dzisiaj pokażę Wam poczynione jakiś czas temu kartki sztalugowe na ślub. Zapakowałam je do pudełek z okienkiem, które zrobiłam samodzielnie, idealnie pod wymiar kartki. Zapraszam :)








Pierwsza kartka jest na jaśniejszym tle, z aparatem i intensywną kolorystyką kompozycji kwiatowej. Są też przeszycia, motyle i podniesienia paneli na kostkach 3D, a w środku życzenia i własnoręcznie zrobiona koperta na bilety NBP.













Druga kartka jest bardziej stonowana kolorystycznie, jest więcej drewna, zieleni i boho :)














Ciekawa jestem, która kartka bardziej przypadła Wam do gustu. 
Dajcie znać w komentarzach :)

Pozdrawiam

Jola

6 komentarzy:

Małgosia X pisze...

Jolu, super kartki, forma sztalugi jest świetna, bo można taką kartkę pięknie wyeksponować. Wybieram drugą, bo mam taką słabość, że lubię jak na ślubnej kartce jest motyw młodej pary.
Serdeczne uściski posyłam.

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję pięknie za odwiedziny i przemiły komentarz :)

Justyna K. pisze...

Świetne są!! A gdybym miała wskazać jedną zdecydowanie mój wybór to ta pierwsza, z aparatem. Jest fantastyczna! Świetny kontrast kolorów, piękna kompozycja:)

EwaJ pisze...

Obie są śliczne - efektowna forma, ciekawa kompozycja i idealnie dopasowane pudełeczka. Odrobinę bardziej podoba mi się druga bo lubię taki styl.
Uściski Jolu:)

Agnieszka Kamińska - Akami Handmade pisze...

Forma sztalugowa ma ogromny urok. Wyszły pięknie obie, choć jak Justynka bardziej zwróciłam uwagę na kontrastowość pierwszej :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczna karteczka!