piątek, 1 października 2021

Album dla Mikołaja

 W czerwcu pojawił się na świecie długo wyczekiwany synek naszych przyjaciół - Mikołaj. Dla niego - na powitanie - postanowiłam zrobić własnoręcznie coś wyjątkowego. Poczyniłam album, wykorzystując cudne papiery od Mintay Papers Tiny Miracle oraz kilka arkuszy basic z Actiona. Zobaczcie sami, co z tych papierów powstało. Album obłożyłam płótnem introligatorskim w kolorze pistacjowym i nie ozdabiałam go przesadnie, bo wiem, że Rodzice Mikołaja raczej wolą minimalistyczne dekoracje. Zapraszam do oglądania i komentowania, od razu uprzedzając, że będzie sporo zdjęć:)



Album składa się z 5 kart montowanych systemem hidden hinge z kieszeniami na karty wkładane od góry. Przeznaczony jest na zdjęcia 9x13 i 13x18. Do ozdobienia albumu użyłam dziurkacza brzegowego z Dp Craft oraz napisów z kolekcji Lemon Craft Tomorrow.


Na okładce zrobiłam podwójną kieszeń na maty i zdjęcia, do których dołożyłam karty z kolekcji na drobne zapiski.


Na pierwszej karcie zrobiłam klapki poziomo zamykane na magnesy


od góry wsuwane są maty na zdjęcia 13x18


Na drugiej stronie jest duża klapka, a pod nią, na wewnętrznej części umieściłam metryczkę z kolekcji




na prawej stronie stronie zrobiłam dwie harmonijki, osobno na zdjęcia z mamą i tatą.
Harmonijki są zamykane na podwójną wsuwaną kartę z kolekcji.




Kolejna strona to podwójna klapka zamykana na obracane kółeczko, a pod klapką znajduje się książeczka na 3 duże zdjęcia






Kolejna strona to ukryty wodospad zamykany paskiem foliowym i magnesem


Na kolejnej stronie umieściłam zamykaną  na ćwieki i sznureczek głęboką kieszeń




a po prawej stronie zestaw poziomych i pionowych mat zamykanych na magnes


na następnej stronie umieściłam głęboką kieszeń na maty i książeczki na zdjęcia oraz belly band z cudną grafiką rąk rodziców i dziecka




kolejna strona to pionowy ukryty wodospad zamykany na wiązane tagi - sposób podpatrzyłam u Ani z kanału Ania Tworzy


na okładce końcowej ponownie zrobiłam kieszeń, w której oprócz kart i mat umieściłam kartę z napisem "pierwszy ząbek"




a na koniec krótki filmik z instrukcją obsługi albumu :)


Dziękuję, że dotrwaliście do końca.

Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za wszystkie miłe słowa pod poprzednimi postami.

Jola

7 komentarzy:

EwaJ pisze...

Śliczny, bardzo subtelnie wykonany album, będzie piękną pamiątką dla maluszka. Uściski Jolu:)

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję Ewuniu. Uściski:)

Małgosia X pisze...

Jolu, obejrzałam zdjęcia i filmik i nie mogę wyjść z podziwu - album jest przepiękny i doskonały, wszystkie strony idealnie zagospodarowane, tyle ciekawych rozwiązań. Wypełniony zdjęciami będzie najpiękniejszą pamiątką, jaką sobie można wymarzyć.
Serdeczności posyłam.

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję Małgosiu za tyle pięknych słów. Pozdrowienia:)

Agnieszka Kamińska - Akami Handmade pisze...

Jestem zachwycona tym albumem Jolu. Jest piękny. Już same papiery i kompozycja skrytek na zdjęcia jest zawierająca dech. Nie potrzeba ozdobników. Ogrom pracy-brawa!
Pozdrawiam cieplutko :)

decoris1.blogspot.com pisze...

Dzięki Agnieszko. Serdeczności :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

CUDOWNY!!!