czwartek, 21 października 2021

Kartki ślubne

Dziś kolejne kartki ślubne, dwie różne, ale połączyłam je w jednym poście chyba właśnie dla kontrastu. Pierwsza w beżach i złocie z białymi elementami, z papierem lustrzanym... błysk i elegancja:


Druga to drewno, zieleń, natura, liście, krople wody, sznurek jutowy... przytulność i naturalność - słowem boho


Zapraszam... rozgośćcie się :)
Pierwsza kartka jest prosta, płaska, taka, żeby weszła do koperty


w środku miejsce na wypisanie życzeń oraz robiona przeze mnie koperta na podarek zamykana na sznurek i ćwieki w kolorze złotym.






Druga kartka jest warstwowa i bardziej przestrzenna, ma dużo więcej dodatków i wyciętych elementów, mam nadzieję, że zdjęcia oddadzą bogactwo tej pracy :)










Udało się Wam wypatrzyć obrączki? :)






Kartkę zrobiłam na ślub mojego szwagra, więc musiała być boho, bo cała uroczystość była w tym stylu.
Zrobiłam Nowożeńcom również album pamiątkowy, ale o nim opowiem w innym poście.

Na dziś tyle ode mnie.
Dziękuję za wszystkie komentarze. Cieszę się, że podobają się Wam moje prace. To bardzo budujące :)

Pozdrowionka

Jola

6 komentarzy:

EwaJ pisze...

Obie są śliczne choć bardzo różne. Podziwiam te wszystkie smaczki i detale. Jeśli miałabym wybierać to chyba boho bo lubię przestrzenne kompozycje:)
Uściski Jolu!

Małgosia X pisze...

Jolu, nawet nie podejmuję się wybierać piękniejszej, bo obie skradły moje serce. A albumu jestem ogromnie ciekawa (chociaż już wiem, że będzie niesamowity).
Miłego dnia.

Mamelkowo pisze...

Piękności! Ta pierwsza elegancka i ma świetną kopertę a ta druga - to idealnie moje klimaty:)

Klaudia Zuberska pisze...

Witam serdecznie ♡
Przepiękne są te kartki! Cudowne :)
Pozdrawiam cieplutko ♡

"Szalka" - Agnieszka pisze...

CUDOWNE!! Pięknie ozdobione!

Justyna K. pisze...

Są świetne :) :) ta ze złotem, do koperty, w szczególności przyciąga mój wzrok :):)