środa, 20 października 2021

Szkatułki na 40 urodziny

 Zostałam poproszona o wykonanie dwóch szkatułek pamiątkowych dla dwóch Ań na 40 urodziny. Pomysłodawczyni wszystko miała zaplanowane, ja to tylko zebrałam w całość i przeniosłam na pudełka :) Zobaczcie, jak pięknie można obdarować przyjaciółkę ze szkolnej ławy :)   I choć tyle czasu upłynęło, to przyjaźń przetrwała. 

Warto pielęgnować wspomnienia, pamiętać ważne chwile, przyjaźnić się i kochać - tyle dobrej energii jest wokół nas, choć czasem na nią nie zwracamy uwagi. Przy okazji takich projektów wracam myślami do przyjaciół moich i mojego Męża ze szkolnych ław, z którymi od ponad 30 lat się znamy, lubimy i przyjaźnimy. 30 lat... aż trudno uwierzyć :)

Wracając do sedna... Dziś dwa pudełeczka, różne - dla dwóch różnych osób. Zapraszam :)





 










Tyle na dziś ode mnie.
Dziękuję za  Wasze odwiedziny i do następnego napisania.

Pozdrawiam
Jola

5 komentarzy:

EwaJ pisze...

Obie są śliczne, domyślam się, że dopasowane do gustu obu pań. Miło dostać tak uroczy prezent. Uściski Jolu:)

ewinka Nowa pisze...

Piękne obie 🤩 Wspaniały taki prezent i praktycvzny, pozdrawiam😀

Justyna K. pisze...

Oba pudełeczka pełne uroku :):):)

Małgosia X pisze...

Jolu, cudne są te pudełeczka, pełne artyzmu i pozytywnych emocji.
Uściski.

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Obie są śliczne!!!