wtorek, 7 grudnia 2021

Album harmonijka na 45 rocznicę ślubu

 Przygotowałam ten album na 45 rocznicę ślubu moich Teściów - rocznicę szafirową, więc cały jest w niebieskościach. Tutaj jeszcze bez zdjęć, za to z odpowiednimi tekstami i ręcznie wykonanymi przeze mnie kwiatami. Zapraszam do oglądania :)

































Dużo zajęć wrzuciłam, musicie wybaczyć, ale bardzo podobają mi się te papiery, a z albumiku jestem bardzo zadowolona. Wyszedł śliczny... taki samozachwyt :)

Pozdrawiam Was serdecznie

Jola


7 komentarzy:

Małgosia X pisze...

Jolu, prześliczny, delikatny, pełen uroku albumik. Te papiery są naprawdę piękne.
Pozdrawiam ciepło.

Craftfanka pisze...

Ślicznie i delikatnie:)Bardzo mi się podoba:)

Kasia Dudziak pisze...

Jest naprawde cudowny, taki delikatny, w moim ulubionym kolorze. Prawdziwe cudo! Pozdrawiam serdecznie z Krakowa

HaMaLi pisze...

Jolu zdrowych i spokojnych świąt Bożego Narodzenia, obfitych łask od Bożej Dzieciny oraz pomyślności w nadchodzącym nowym roku. Album przepiękny.:)

Sol pisze...

Fantastyczny prezent :)

Justyna K. pisze...

Jaki śliczny i delikatny... Każda strona jest fantastycznie dopracowana :) super projekt!

"Szalka" - Agnieszka pisze...

CUDNY!!!