środa, 1 grudnia 2021

Kalendarz adwentowy z minerałami

 Dziś przychodzę do Was z kalendarzem adwentowym, który zrobiłam dla mojej córki. Zrobiłam go z zeszłorocznej kolekcji świątecznej papierów z Action, na podstawie tutorialu, który znajdziecie tutaj . 

Moja Julia od dawna interesuje się minerałami i kamieniami szlachetnymi, zbiera je, kolekcjonuje i szuka informacji o ich właściwościach, strukturze i energii. Robi z nich biżuterię dla siebie i swoich przyjaciół. Pomyślałam więc, że taki kalendarz ręcznie wykonany z kamieniami, które każdego dnia będą niespodzianką sprawi jej przyjemność. Dziś otworzyła pierwsze okienko i pojawił się jaspis muszlowy... zobaczymy, co będzie dalej. A teraz już zapraszam do oglądania zdjęć :)



najpierw kilka fotek w trakcie pracy:


najpierw zrobiłam pudełeczka - 24 sztuki o wymiarach 6 x 6x 2,5cm


potem przykleiłam numerki


a następnie wkleiłam wszystkie pudełka do okładki o wymiarach 21 x 28 x 6 cm


Tak powstała książka - kalendarz adwentowy 










Niespodzianka się udała, mam nadzieję, że każdy kolejny dzień adwentu będzie przynosił Jej więcej radości.  Z pewnością będzie powiększał już i tak sporą kolekcję kamieni szlachetnych :)
Ja miałam ogromną przyjemność z tworzenia tego projektu. Bawiłam się doskonale, a szukanie wyjątkowych minerałów, wybieranie tych okazów to też świetna zabawa.
Polecam Wam taki sposób spędzania czasu.

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze.

Pozdrawiam

Jola


5 komentarzy:

Małgosia X pisze...

Jolu, wspaniale wygląda Twój kalendarz i świetny miałaś pomysł na wypełnienie minerałami. Córcia będzie miała frajdę otwierając go codziennie.
Serdeczności.

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczny!! Cudny kolor!

Craftfanka pisze...

Kalendarz wyszedł fantastycznie:)

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze. Uściski :)

Kasia Dudziak pisze...

Jolu fantastyczny ten kalendarz. Naprawde bardzo pomyslowy, orginalny. Jeszcze sie z takim nie spotkalam. Pozdrawiam serdecznie z Grodu Kraka :) Ciekawy blog