wtorek, 12 kwietnia 2022

Album Komunijny dla Alicji - harmonijka

 Dziś oddech od kartek wielkanocnych, ponieważ bardzo chciałam pokazać Wam jeszcze przed świętami mój nowiutki projekt komunijny. Mały kwadratowy album z pewnością może zastąpić kartkę w pudełku, exploding box, albo czekoladownik komunijny. W nim też zmieści się kartka - wkładka z życzeniami, a także koperta na pieniądze, lub bon. Album jest przeznaczony na kilkanaście zdjęć w formacie 9 x 13. Wszystkie miejsca na zdjęcia są wyznaczone przez maty. Część tych mat jest wklejona na stałe, część włożona luźno, z możliwością wklejenia zdjęć dwustronnie. Album wykonałam z cudnych papierów Paper Heaven - "Złote Sny". Nie przedłużając, zapraszam do oglądania i komentowania. Bardzo jestem ciekawa Waszych opinii. Dajcie znać, czy ten album  Wam się spodobał.






Z lewej strony zrobiłam wodospad dynamiczny a miejscem na 7 zdjęć, po prawej harmonijka z matami na zdjęcia pionowe i poziome




na końcu harmonijki kieszeń pozioma a na niej miejsce na kartkę z życzeniami










kolejne strony harmonijki, tu belly band








w albumie umieściłam napisy i grafiki związane z I Komunią Świętą, część ze złotego papieru lustrzanego


wspomniany wcześniej wodospad dynamiczny




w komplecie jest koperta na pieniądze, również wykonana przeze mnie z papieru z kolekcji, zamykana na okrągły rzep






Tyle na dziś ode mnie, spokojnych przygotowań do Świąt 
i dużo słońca na te kolejne dni.

Pozdrawiam
Jola

6 komentarzy:

Asia Hadzik pisze...

Piękności <3

Małgosia X pisze...

Jolu, bardzo spodobał mi się ten album, jest pełen delikatności i subtelności, myślę, że te papiery idealnie pasują do albumu komunijnego właśnie.
Serdeczności posyłam.

Alicja pisze...

Przepiękny ten album. Będzie wspaniałą pamiątką. Pozdrawiam :-).

Barbara H pisze...

Piękny album komunijny i jednocześnie wspaniała Pamiątka Pierwszej Komunii. Wesołych Świąt Wielkanocnych.

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczny album!!! Wspaniale go ozdobiłaś!

Justyna K. pisze...

Będzie wspaniałą pamiątką!! Ślicznie dopracowany!