poniedziałek, 4 kwietnia 2022

Kartki wielkanocne z zajączkami

 Dziś kolejna porcja kartek wielkanocnych, tym razem zupełnie różnych. Połączyłam je w jednym poście, ponieważ na każdej z nich znalazł się zajączek. 








Pierwsza z kartek to prosta kwadratowa baza z podniesionym panelem, w którym wycięłam wianuszek z wykrojnika, a w środku umieściłam drewnianego zajączka z puszystym ogonkiem. Całość dopełniły świecidełka w kolorach papierów z kolekcji czyli w turkusowym i różowym.



 


Druga kartka jest również w formacie kwadratowym, umieściłam na niej zajączka z wykrojnika i usadziłam  go na łączce z kwiatami i pisankami. Napisy są jeszcze z poprzedniego roku, drukowane ze strony HAART, o ile dobrze pamiętam, pomalowane lakierem 3D. Pięknie się błyszczą całe banerki.






Trzecia kartka jest w formacie A6, z pięknymi wiosennymi kwiatami, pisankami i oczywiście zajączkiem. Pisanka, którą trzyma zajączek, motylek i kilka kwiatków są również pomalowane lakierem 3Di ładnie pracują w promieniach słońca.






Tyle na dziś ode mnie, słonecznego tygodnia!

Pozdrawiam

Jola

5 komentarzy:

Mamelkowo pisze...

Piękne karteczki! Użyłaś ślicznych papierów:) Kolory na tych kartkach takie jakie bardzo lubię:)
Pozdrawiam cieplutko:)

Małgosia X pisze...

Jolu, urocze zajączki zagościły na Twoich pięknych kartkach. A ile w nich wiosny - aż miło popatrzeć.

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczne karteczki z zajączkami!

HaMaLi pisze...

Śliczne radośnie wiosenne karteczki z uroczymi zajączkami.:)

Justyna K. pisze...

Są prześliczne!:) ta pierwsza wyjątkowo wpadła mi w oko;);)