środa, 20 kwietnia 2022

Wiosenne czekoladowniki dziecięce

 Dziś przychodzę z misiowymi czekoladownikami dziecięcymi. Dawno ich u mnie nie było, więc pora na coś słodkiego i pastelowego. Czekoladowniki różnią się kształtem i sposobem otwierania od tych, które dotychczas pokazywałam. Oba zamykane są na magnes. Nie wiem, czy są lepsze, czy ładniejsze, sami oceńcie... na pewno są inne i oryginalne :)


W tym samym kształcie zrobiłam jeszcze jeden czekoladownik urodzinowy z sowami. Ten zamykany jest na szklany kwiatek, za który wsuwa się górną klapkę:)


Kilka dodatkowych zdjęć ze szczegółami












Tyle na dziś ode mnie.
Do następnego napisania.

Pozdrawiam

Jola

6 komentarzy:

Jenovia Dżemson pisze...

Przepiękne. Ta z sówkami najlepsza
Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia moich obrazów!^^

EwaJ pisze...

Śliczne są Jolu, wiosenne i radosne. Cieplutko pozdrawiam:)

Małgosia X pisze...

Jolu, bardzo podoba mi się ta forma czekoladowników, jeszcze się z takimi nie spotkałam. Cudne są!
Uściski.

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczne karteczki :) A czekoladownik z sówkami uroczy!!!

ewinka Nowa pisze...

Podwójnie słodkie, piękne! Pozdrawiam 🙂

Justyna K. pisze...

Śliczne są:) :) :)