czwartek, 5 maja 2022

Album Komunijny dla dziewczynki

 Dziś znów w temacie komunijnym, znów mały albumik harmonijkowy, tym razem w kolorze fioletowo -  różowym ze złotymi dodatkami. Zapraszam :)

 


Album zapakowałam w białe pudełko z biało - złotą dekoracją i własnoręcznie zrobionymi kwiatami z foamiranu.













w albumie po lewej umieściłam wodospad dynamiczny, a po prawej harmonijkę
























Do albumu dołączona jest koperta z kartką i życzeniami dla Leny






Tyle na dziś ode mnie. Dobrego dnia!

Pozdrawiam

Jola


12 komentarzy:

Craftfanka pisze...

Jaką piękną pamiątkę stworzyłaś:) Ogromnie mi się podoba. A stempelek z aparatem jest świetny.

Małgosia X pisze...

Jolu, albumik przepiękny, delikatny i subtelny, a te złote elementy świetnie tu pasują. Pudełko i kartka idealnie dobrane do kompletu, całość zachwyca.
Uściski.

kicikicitata pisze...

Piękna pamiątka Jolu.
Serdecznie pozdrawiam:)

EwaJ pisze...

Wspaniały albumik Jolu i ślicznie zapakowany, będzie cudną pamiątką.
Cieplutko pozdrawiam:)

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję pięknie za wszystkie Wasze komentarze. Uściski:)

Justyna K. pisze...

Wspaniały:) jest elegancko, kwiatowo i delikatnie... ogromnie mi się podoba, niczego tu nie jest za mało albo za dużo:)

aga-craft pisze...

Wow, cudny, delikatny, zachwycający :) Czy sama go robiłas od podstaw, czy na gotowej bazie ? Piękna pamiątka :0)

Barbara H pisze...

Piękny album komunijny. Super pamiątka.

decoris1.blogspot.com pisze...

Robiłam sama od podstaw. Dziękuję za tyle dobrych słów. Pozdrowienia:)

aga-craft pisze...

Wow, to podwójne uznanie :) barwo :)

Justyna K. pisze...

Zachwycam się... :) coś wspaniałego, wszystko jest takie eleganckie, estetyczne, wszystko na swoim miejscu, nie ma niepotrzebnego przepychu, wszystko jest doskonale wyważone :)

FOOTBALL 88KH pisze...

Znakomite są te prace plakat rewelacyjny.:
ប្រដាល់តាមអនឡាញ