środa, 25 maja 2022

Magnetyczne zakładki do książek

  Dziś obiecany wcześniej post z górą zakładek magnetycznych. Zakładki są od dziewczyny, która odchodzi z pracy w bibliotece i w taki sposób postanowiła podziękować kolegom i koleżankom za wspólny czas. Przyznam, że od razu pomyślałam, że dla pracowników biblioteki zakładki będą pomysłem w punkt. Każda z nich ma w środku miejsce na odręczne podziękowania. Sentencja, cytat albo kilka słów uczyni z zakładki pamiątkę wyjątkową. Poczyniłam ich sporo, każda jest inna, zresztą zapraszam do oglądania i komentowania.



Pierwszy zestaw w szarościach i błękitach na czarnej bazie




drugi zestaw beżowo - granatowy na papierze kraftowym




kolejny zestaw różnych zakładek




kolejny zestaw na papierach ze Stamperii  i białej bazie







i jeszcze jeden zestaw kwiatowy






i jeszcze zestaw beżowy z jasnymi kwiatami na kraftowej bazie








i ostatnia zakładka bardzo męska




To wszystko, mam nadzieję, że Was nie zamęczyłam ilością zdjęć. 
Chciałam jednak wrzucić je w jednym poście, tak dla zobrazowania całości.

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze.

Pozdrawiam

Jola

7 komentarzy:

Melka blogerka pisze...

Magnetyzne zakładki? Świetny pomysł, papierowe czasami gubię, a takie jednak trzymają się solidnie :D

Małgosia X pisze...

Jolu, świetne są te zakładki i naprawdę nie umaiłabym wskazać najpiękniejszej. Cudny miałaś pomysł na to, żeby w środku zrobić miejsce na życzenia.
Uściski.

Kathy Leonia pisze...

jeju te zakładki to małe dzieła sztuki! Pięknie się prezentują:) cudowna robota! Obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczne!

Justyna K. pisze...

Uwielbiam zakładki, a Twoj zestaw jest po prostu zachwycający! Każda inna, Każda ciekawa... są wspaniałe!

evejank.blogspot.com pisze...

Śliczne te zakładki

aga-craft pisze...

Męska wymiata ! wszystkie sa urocze, a magnesikowe bardzo pomysłowe :)