wtorek, 24 maja 2022

Szkatułka na I Komunię Świętą

 Dziś kolejny post w temacie komunijnym, tym razem szkatułka na drobiazgi, w której można schować wszystkie pamiątki po uroczystości. Szkatułkę pomalowałam białą farbą kredową i ozdobiłam cudnymi papierami "Złote Sny" oraz papierem lustrzanym w kolorze złota. 




w środku umieściłam pamiątkowy wpis z życzeniami dla Kubusia, który dodatkowo ozdobiłam elementami z wykrojnika - chłopcem w albie, różańcem, świecą i książeczką do nabożeństwa.


wszystko podbiłam złotym papierem lustrzanym




Dzisiaj króciutko, tymczasem spokojnego tygodnia i do następnego napisania.

Pozdrawiam

Jola




5 komentarzy:

Kinga K. pisze...

Świetna szkatułka. Cudnie wykonana!

Mozaika rzeczywistości pisze...

Dzień dobry.

Szkatułka podoba mi się szczególnie pod względem swojej prostoty. Nie lubię, gdy jest za dużo elementów, ta ma wszystko tak jak należy, z umiarem.

Zapraszam do siebie.
Pozdrawiam!

Małgosia X pisze...

Jolu, cudowna jest ta szkatuła, tak delikatna, idealna na uroczystość I komunii.
Uściski.

aga-craft pisze...

Wspaniała pamiątka na lata :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczne pudełeczko!