poniedziałek, 16 maja 2022

Album Komunijny trifold - Spacer w Chmurach

 Kolejny post i kolejna praca w temacie komunijnym. Tym razem spory album trifold z bogatym wnętrzem, z cudownej kolekcji papierów od Paper Heaven - Spacer w Chmurach.  Zakochałam się w tych papierach, podobnie jak w kolekcji Złote Sny od tego producenta.  Kolekcje są bajeczne, cudownie się z nimi pracuje, a efekty oceńcie sami. Zapraszam :)


Album jest zrobiony dla dziewczynki i choć kolekcja jest w niebieskościach i zieleniach, to sprawdziła się świetnie.


Panel lewy to podwójne książeczki, mniejsza na zdjęcia 10 x 15, większa na zdjęcia 13 x 18, obie zamykane na magnesy






Prawy górny panel to belly band z wsuniętą kopertą, a w niej kartka z życzeniami i miejsce na pieniądze









Środkowy panel to zamykany wodospad dynamiczny na zdjęcia 10 x 15






Prawy dolny panel to ukryty wodospad pionowy na zdjęcia  10 x 15 zamykany na magnesy znajdujące się w okrągłej dekoracji komunijnej





na okładce umieściłam kielich i hostię z papieru lustrzanego oraz dekorację z niebieskich kwiatów, które zrobiłam samodzielnie




do albumu dołączona jest koperta z prostą kartką z życzeniami







I tak się prezentuje mój nowy album w całości. Ciekawa jestem, jak Wam się spodobała taka odsłona Pamiątki I Komunii Świętej dla dziewczynki. Dajcie znać w komentarzach :)




Słonecznego tygodnia !

Pozdrawiam

Jola




4 komentarze:

Małgosia X pisze...

Jolu, album zachwyca delikatnością i urokiem. Jestem pod wrażeniem.
Uściski.

Anonimowy pisze...

Super praca

Agnieszka Kamińska - Akami Handmade pisze...

Jaki dopracowany 😍 Podziwiam pracę włożoną w wykonanie i uzyskany efekt. Wspaniała, jedyna w swoim rodzaju pamiątka.

"Szalka" - Agnieszka pisze...

CUDNY!!!