piątek, 20 maja 2022

Niezbędnik Łosiemnastolatka :)

 Dziś przychodzę do Was z prezentacją upominku dla osiemnastolatka, który wykonałam na prośbę mojego syna. Chciał on sprezentować swojemu młodszemu kuzynowi coś na pamiątkę, ale z przymrużeniem oka, w żartobliwej formie. Pomyślałam o szkatułce z przegrodami i drobiazgach, które będą przydasiami w dorosłym życiu. Zobaczcie co wymodziłam :)







a w środku miejsce na drobiazgi i opisy na karteczkach




i jeszcze uzupełniona szkatułka




Prezent się podobał i było sporo radości przy rozpakowywaniu. 
Dla takiego dorosłego nastolatka upominek trafiony w punkt :)
A Wy co myślicie?

Pozdrawiam
Jola


8 komentarzy:

Craftfanka pisze...

Co za łoś:) Super pomysł:)

ewinka Nowa pisze...

Fantastycznie! Z pomysłem i z humorem🙂 Pozdrawiam🙂

Agnieszka Kamińska - Akami Handmade pisze...

Łooo matko, łobłędne 😂 Ogromnie mi się podoba ten dorosły zestaw :) Brawo za inwestycję!
My siostrzeńcowi męża włożyliśmy do kartki z życzeniami pierwszy milion ;)

EwaJ pisze...

Upominek trafiony w punk - pomysł mega a wykonanie wspaniałe!
Miłego weekendu Jolu:)

kicikicitata pisze...

Świetny pomysł. Szkatułka super wykonana. Bardzo mi się podoba.
Pozdrawiam Jolu:)

Małgosia X pisze...

Jolu, toż to rewelacja! Pomysł po prostu niesamowity i jakie piękne wykonanie. Uwielbiam Twoją kreatywność.
Uściski.

Justyna K. pisze...

Świetny pomysł na prezent:) super pudełko, każda przegródka fantastycznie zagospodarowana:)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Świetnie wyszło!! Super prezencik!