niedziela, 15 maja 2022

Zakładki magnetyczne do książki

 Dziś króciutki post z małymi, ale przydatnymi rzeczami :) Zakładki do książek robię regularnie, te magnetyczne również, ale z jakiegoś dziwnego powodu zdążę je rozdać, zanim sfotografuję :)  Zakładki dołączam do książkowych prezentów, co jest odbierane bardzo radośnie, bo zakładkę staram się robić zawsze personalizowaną i dobierać tematycznie i do książki i do Jubilata.  Niedługo pokażę Wam ich sporą ilość, jak tylko obrobię kolejne zdjęcia.  A tymczasem ich przedsmak na kraftowej bazie. 



W tym wydaniu zakładki "na płasko", z ozdobnym brzegiem i miejsce w środku na zapisku, sentencje, lub życzenia




Na tej zakładce wkleiłam motylka i kilka świecidełek


Żyrafka do stempel z Action, pomalowany markerami, tło to stempel z Empika


Na niebieskiej zakładce dokleiłam tylko kilka świecidełek, a i tak papier "zrobił robotę"


Zakładki pięknie trzymają się stron w książce, można złapać nawet kilka razem :) 
Przydatna rzecz i cieszy. Sama z nich korzystam namiętnie.



Dziękuję za wszystkie Wasze komentarze, są dla mnie mobilizacją i ogromną radością. Trzymajcie się ciepło, słonecznej niedzieli!

Pozdrowienia

Jola


7 komentarzy:

Małgosia X pisze...

Jolu, super te zakładeczki, taki prezent dołączony do książki na pewno cieszy niesamowicie.
Uściski.

Małgosia X pisze...

Jolu, super zakładeczki, taki prezent dołączony do książki na pewno cieszy niesamowicie.
Uściski.

kicikicitata pisze...

Jolu, wspaniałe zakładki. Pierwszy raz widzę taką formę i bardzo mi się podobają. Serdecznie pozdrawiam:)

Wielkie Małe Pasje pisze...

Coś wspaniałego! Nie widziałam wcześniej magnetycznych zakładek i bardzo mi się podobają :).
Uściski!

Małgosia X pisze...

Jakie piękne! Taki podarunek dodany do książki na pewno wywoła wiele radości.
Uściski.

Zacisze Lenki pisze...

Znakomite zakładki, a najbardziej podoba mi się ta z żyrafą. Pozdrawiam serdecznie.

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Wspaniałe zakładki!