czwartek, 31 marca 2022

Kartki urodzinowe z motylami

 Dziś proste kartki urodzinowe z motylami z wykrojnika i delikatnie cieniowanym tłem. Coraz częściej korzystam z wykrojników, którym mam sporo w swoich zasobach. Teraz, gdy wykrojniki mam pięknie posegregowane i poukładane na magnetycznych matach, w koszulkach i w segregatorach łatwiej mi coś wybrać, łatwiej też wyciągnąć i schować, a zatem i chętniej z nich korzystam. Motylki na kartkach wycięte są z wykrojników, które leżą u mnie już kilka lat. Nareszcie znalazłam  dla nich zastosowanie :)



Pierwsza kartka jest kwadratowa, z turkusowym cieniowaniem i napisem "happy birthday"







Druga to format A6 z napisem "celebruj chwile"


 


Proste pastelowe kartki, których zrobienie sprawiło mi sporo radości.
Ale przecież o to w tym chodzi, prawda?

Pozdrawiam

Jola

5 komentarzy:

Craftfanka pisze...

Może i proste ale przeurocze:) Na pewno sprawią wiele radości:)

Małgosia X pisze...

Jakie śliczne te motylki! Karteczki bardzo mi się podobają.
Ściskam.

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczne karteczki :) Lubię motylki na karteczkach :)

Meggie pisze...

W prostocie tkwi piękno :) Bardzo ładne kartki.

Justyna K. pisze...

Wspaniała prostota:) kartki zachwycają!!