wtorek, 1 marca 2022

"Jak żyć?" - Instrukcja dla 50 latków

 Dziś dwie kolejne kartki na urodziny, tym razem w formie instrukcji  - jak żyć po pięćdziesiątce.





Dla Ewuni:









oraz dla Grzesia:












do kompletu już zapakowana gra planszowa 


Inspiracje na zrobienie tych kartek znalazłam w necie, gdzieś dawno temu mignęło mi zdjęcie kartek zrobionych w taki sposób. Niestety nie pamiętam gdzie i jak szczegółowo wyglądały, w głowie tylko zostało "jak żyć"...

W tym niespokojnym czasie trudno skupić myśli na czymkolwiek, sercem jesteśmy w Ukrainie, z jej mieszkańcami, w tak okrutnej rzeczywistości. Ciężko o tym pisać, o uczuciach, które szarpią w środku. Panikę staram się opanować, działam... wspieram akcje i  przekazuję potrzebne rzeczy. Teraz szykuję paczkę na kiermasz, z którego dochód będzie przekazany na wsparcie dla Ukrainy. A potem... potem zobaczę... Teraz  działam!

Spokojnych dni

Pozdrawiam

Jola

4 komentarze:

ewinka Nowa pisze...

Oryginalne, zabawne karteczki! Czasy takie okrutne, trzeba walczyć i pomagać jak się da. Pozdrawiam :-)

EwaJ pisze...

Fantastyczne, nietuzinkowe kartki - to super pomysł i świetne wykonanie.
Trudno uwierzyć w to co się dzieje. Staramy się pomóc, teraz każdy gest się liczy. I wciąż mam nadzieję, że jakimś cudem wojna szybko się skończy.
Uściski Jolu:)

Małgosia X pisze...

Joluś, świetny pomysł, ogromnie mi się te kartki podobają.
Chyba wszyscy jesteśmy zdezorientowani i przerażeni....
Uściski.

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Bardzo fajne karteczki!!!